?(217)? ?g?????Spacey Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (9 Ratings)??1 Grab Today. 13645 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????Sk8 or Die? ????? ?? ???Rating: 4.4 (7 Ratings)??1 Grab Today. 1832 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Just Maybe? ????? ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, September 9, 2009

Motor Aku Kena Langgar!!!

Cerita ni berlaku 3 hari lepas, ketika sedang sibuk menulis nama kat buku keluar masuk kat pondok jaga tu, tiba-tiba...........................GEDEBUS!! KEDEPAK !!, KEDEPUK!!,,,

Tup tup, cermin sisi motor kesayanganku ku telah pecah, akibat dilanggar oleh lori balak!!, x der la guraU jek,, dilanggar oleh mtr je,,.HERM..nk tau x tau pe jadi selepas tu?? kalau x nk tau pun aku nk crta jgk,,
************************************************************************************
Aku yang x bersalah ni terus naik angin x tentu pasal ni,tanpa memperdulikan sapa orang tu,,terus ku maki je, "woi! hg bodo ka? pasai pa langgar mtr aku?, mtr parking tepi pun langgaq jugak? mata letak kat kepala lutut ka?" (loghat utara)

Pastu tnpa membuangkan masa aku pun mintak la ganti balik, nasib baik x kena cover skali, klau x dgn cover2 aku suh tukar baru,, India yang langgr aku tu x mlwan,nsib dia baik la,,kalu x aku lagi la angin,dah brsalah nk mlwan lak ,mmg kna la..hehe, nasib dia la,mmg hrtu aku tgh tension pun..jadi dia pun stuju nk gnti..

Crita ni panjang lagi sebenarnya,,tapi skrang ni tgh sbuk wat asgment..jadi..
aku pendekkan la crta aku ni,..

Setelah tggu tiga hari..jeng..jeng..jeng..
************************************************************************************
tuuk..tuuk..tuuk.. (bunyi pintu di ketuk da..), aku pun buka pintu, rupanya India yg langgar aku tu,,dia dtg bg cermin sisi,,dia baru bli,,yg pentingnya, cermin yg dia bg tu ORI BEB !! ,yg rosak tu biasa je sebab cermin motor aku yg ori dah kena curi dulu ...hehe, untung jugak la kiranya aku ni..

Itu lah kisahnya...
HABIS CERITA!! TQ, kepada yang sudi membaca..


7 comments:

Nur Hazlin said...

hoho ..

untung glerr ! :D

cinta lea ixora said...

hehe...bagus betul india tu... maybe tu adiah dariNYA nk ganti cermin ORI yg hilang dlu? ;)

Muhammad Azli Bin Mohamad said...

mybe la,,india tu rasa bersalah kot..sebab tu dia bg yg baru..untung jgk la dapat yg ori punya..haha

imHepPie said...

best gila..sapa???aku pon nak suh dia langgar moto gak la..

Muhammad Azli Bin Mohamad said...

rasa-rasa macam adik beradik Salman Khan je,,X tahu la..x tnya nama lak..

♥ Cik NaD ♥ said...

hahaha..
baguih la tu..
dapat yang baru...
dak india tu apesallah tersalah langgar.. pelik tol..

mata = lutut.. hee

azli said...

yelah..mata=lutut..hehe,,mtr tu dah la letak kat tepi je..kesian mtr tu x bersalah pun..