?(217)? ?g?????Spacey Love? ????? ?? ???Rating: 4.7 (9 Ratings)??1 Grab Today. 13645 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????Sk8 or Die? ????? ?? ???Rating: 4.4 (7 Ratings)??1 Grab Today. 1832 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Just Maybe? ????? ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, September 16, 2009

Aku Dapat Kad Raya,,


Kad raya from tweety..thanks tweety.. ^^Selamat Hari Raya..^^ Harap2 raya ni tweety dapat byk duit raya..kalau byk sgt bg skit kat azli k..huhu..




Yg ni Cinta Lea Ixora yang bg.. thanks k..^Selamat Hari Raya^^ Semoga lea ixora x pcah prut makan kuih raya taun ni..hik2..

Yang ni pulak drpd;- Nienakarina, thank;- "Selamat Hari Raya"


Thanks kpd yg mngirim kad raya..n kpd yg x kirim tu,,x pe aku fhm korg pun cam aku gak x sempat cr kad ray..cbuk skit kan..hehe..klau ada lg yg kirim kad raya tu,,pas raya ni baru aku ambk k..lepas ni x on9 smpai hbs cuti..ermm..kad raya dariku x smpat nk cari..sowy..tp aku masih ingt kat hampa semua..jgn risau..

2 comments:

cinta lea ixora said...

dh bpe kali dh pecah prt.. byk sgt mkn..hehe

azli said...

yeke,,mkn lemang ke? erm..dah pcah bleh tampal balik ke perut tu,,hehe..
tu la x dgr ckp org..mkn sblm lapar,brhenti sblm knyang..ni mesti kes mkn seperiuk nasik ngan rendang x kenyang2..